Anders Lindqvist

Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Klassträff 13 september 2008

Av Anders Lindqvist - 12 maj 2009 14:06

Bilder från Klassträffen 13 september 2008.

 
 
Roger Skau

Roger Skau

4 januari 2010 09:01

Ont om kommentarer finns det gott om...

http://207.info.se

 
Ingen bild

Eva

10 juni 2014 09:25

Hej Roger! Nu har jag kollat in bilderna. Vad trevligt vi ser ut att ha det - och det hade vi ju också! Marie har ju inte förändrats ett dyft sedan jag skolan.....
Skön Sommar!
Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Lindqvist - 15 september 2018 16:19

    Jag vill sluta drömma men jag kan inte låta bli Utanför mitt fönster rusar världen förbi I mina drömmar kan jag göra som jag vill Mina tankar flyter bort medan jag själv står still   Där finns Du, så ren, så klar men det är bara i...

Av Anders Lindqvist - 23 oktober 2016 19:39

Jag har alltid varit ung... host... men hur som helst... För skitlänge sen, när jag var runt 20-30 år, skrev jag dikter lite då och då under ett år eller två (kommer inte ihåg eller så har jag förträngt det). Jag kallade det inte för dikter. På frams...

Av Anders Lindqvist - 22 april 2016 10:38

När du och din läkare träffas för första gången, är det många faktorer som påverkar hur din framtid kommer att se ut. Hur förberedd du är, hur stressad läkaren är, om läkaren lyssnar på dig, om du lyssnar på läkaren, hur gammal du är, var du bor, om ...

Av Anders Lindqvist - 30 augusti 2015 03:00

Jag vet inte varför jag började skriva på en blogg. Jag hade funderat på det lite fram och tillbaka ett tag och la in några kilometer text men varje gång jag skriver en dikt, sjunger en sång eller gör ett inlägg på bloggen, brukar jag ställa samma fr...

Av Anders Lindqvist - 14 februari 2015 00:00

Februari... Jag skrev någon gång i december att om det någon gång skulle bli ett bättre år så börjar det nog i februari isåfall. Kanske det.   9 februari var jag i Uppsala. Det var ett märkligt besök. Jag var halvt död när jag till slut kom fram ...

Ovido - Quiz & Flashcards